خبرنگاران پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد

به گزارش مجله کالارنا، تهران - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی و امور مالی شرکت توانیر گفت: مشترکان جدید متقاضی دریافت انشعاب برق، با تسهیلات در نظر گرفته شده ناشی از شرایط کنونی کشور می توانند هزینه انشعاب خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

خبرنگاران پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد

مصطفی رجبی مشهدی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران اضافه کرد: سالانه یک میلیون مشترک جدید به مشترکان شبکه برق کشور اضافه کرده میگردد که با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از گسترش ویروس کرونا، کوشش شد حداکثر همراهی با متقاضیان جدیدی که درخواست انشعاب داده اند صورت گیرد.

وی تعداد کنونی مشترکان شبکه برق کشور را 36 میلیون مشترک اظهار داشت که خدمات مورد احتیاج به آنها بدون هیچ مسئله ای ارائه می گردد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: اکنون همه تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق باهدف گذران از این شرایط اندیشیده شده و سال آینده نیز شبکه به صورت پایدار و مطمئن بهره برداری خواهد شد تا در ارائه خدمات به مشترکان کوچکترین مسئله ای ایجاد نگردد.

رجبی مشهدی گفت: کوشش شده همه خدمات غیر حضوری ارائه گردد و براساس تمهیداتی که در قبض سبز دیده شده حتی مراجعه پرسنل به درب منازل مردم کم شده و تمهیدات برای پرداخت الکترونیک انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و امور مالی شرکت توانیر اضافه کرد: تسهیلاتی برای بعضی کسب و کارهای کوچک و بخش تجاری که دچار آسیب شده اند و نیز بخش خانگی برای آنکه برق آنها قطع نگردد دیده شده تا بتوانند اردیبهشت هزینه ها را پرداخت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 946

به "خبرنگاران پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید