خرید سهام تسلا به وسیله ایلان ماسک قطعی شد

به گزارش مجله کالارنا، ایلان ماسک میخواهد 20 میلیون دلار از سهام شرکت تسلا را خریداری کند تا سهم 9 میلیارد دلاری خود از شرکت را افزایش دهد.

خرید سهام تسلا به وسیله ایلان ماسک قطعی شد

بازار سهام امروز هم آشفته است و سرمایه گذاران نمی دانند باید بر اساس اخبار منتشر شده از سوی شرکت های آمریکایی تصمیم گیری نمایند یا آینده نامعلوم آن ها را مد نظر داشته باشند. این روزها اخبار مختلفی در خصوص به هم خوردن روابط تجاری میان آمریکا و چین، عدم قطعیت برکسیت و شرایط عربستان به گوش می رسد و همین باعث آشفته شدن بازار سهام شده است

قیمت نفت نیز امروز تحت تأثیر پایین آمدن سرعت رشد جهانی اقتصاد، 2.6 درصد کاهش داشته است. یک شرکت سرمایه گذاری در صنعت هتل داری نیز با کاهش 3.34 درصدی در ارزش سهام در دسته بندی شرکت هایی با بیشترین مقدار کاهش ارزش ارز نهاده شد. به گفته مدیرعامل یکی از شرکت ها، هتل های آمریکایی به علت سیاست های نو ترامپ با کاهش شدید مسافران بین المللی روبه رو شده اند.

بیشترین افزایش در ارزش سهام مربوط به شرکت نتفلیکس بود که در ابتدای روز 10 درصد افزایش و در انتها روز 5.28 درصد رشد داشت. سهام مربوط به شرکت های فناوری نیز شرایط چندان خوبی نداشتند. فیسبوک، آمازون و Akamai Technologies رشد کمی داشتند، سهام شرکت های آلفابت، انویدیا و ادوبی نیز کاهش قیمت اندکی را تجربه نموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2246

به "خرید سهام تسلا به وسیله ایلان ماسک قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سهام تسلا به وسیله ایلان ماسک قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید