تور دبی: دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می گردند

به گزارش مجله کالارنا، دانشگاه های امارات متحده عربی از ابتدای سال نو میلادی برای ازسرگیری آموزش حضوری بازگشایی می شوند.

تور دبی: دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می گردند

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یودبلیونیوز، تمام دانشگاه ها و مدارس امارات متحده عربی از ژانویه سال آینده با ظرفیت 100 درصد بازگشایی خواهد شد اما رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه خواهد یافت.

مقامات آموزش عالی امارات اخیرا اعلام نموده اند که تمام دانشجویان، اساتید، معلمان و کارکنان مراکز آموزشی این کشور واجد شرایط دریافت دوز سوم واکسن کووید-19 هستند تا در برابر سویه های تازه کروناویروس مقاومت داشته باشند.

سخنگوی دولت امارات در نشستی بیان کرد: همه مراکز آموزشی اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از بازگشت دانشجویان و دانش آموزان را انجام داده اند و از آنجا که تعداد روزانه موارد ابتلا به کووید-19 در این کشور در حال کاهش است، بازگشت دانشجویان و دانش آموزان به محیط آموزش مانعی ندارد و دانشجویان از ابتدای نیمسال دوم تحصیلی جاری یعنی از ابتدای ژانویه به کلاس های درس بازمی گردند.

بنا بر اعلام مسئولان آموزش عالی امارات، همه دانشجویان باید برای ورود به خوابگاه ها کارت واکسیناسیون خود را ارائه دهند. افرادی هم که به علت مسائل پزشکی قادر به تزریق واکسن نیستند، باید هر هفته نتیجه منفی تست کرونا خود را به دانشگاه ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1963

به "تور دبی: دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: دانشجویان اماراتی به دانشگاه باز می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید