دانشگاهیان خراسان شمالی به یاری توسعه استان بیایند

به گزارش مجله کالارنا، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: ارائه مدل های توسعه در منطقه، ارائه طرح های جامع در شهر ها و آنالیز آسیب های اجتماعی از مهم ترین مواردی است که دانشجویان و اساتید استان می توانند در آن اثرگذار بوده و به بهبود شرایط یاری نمایند.

دانشگاهیان خراسان شمالی به یاری توسعه استان بیایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمد برادران، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در کمیسیون دانشجویی خراسان شمالی گفت: هم اینک در دانشگاه های استان 35 هزار دانشجو و 700 نفر عضو هیات علمی داریم که چنین مجموعه ای یک سرمایه بسیار غنی محسوب می گردد و در صورت مشاوره دادن به مدیریت عالی استان، می تواند در توسعه همه جانبه منطقه نقش آفرینی کند.

برادران ظرفیت اساتید و هیات های علمی را در توسعه بسیار موثر خواند و اعلام نمود: ارائه مدل های توسعه در منطقه، ارائه طرح های جامع در شهر ها و آنالیز آسیب های اجتماعی از مهم ترین مواردی است که دانشجویان و اساتید می توانند در آن اثرگذار بوده و به بهبود شرایط یاری نمایند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان نقش آموزش عالی و دانشگاه ها را ویژه دانست و گفت: پیشران توسعه در هر جامعه، وجود نیروی انسانی است و این نیروی انسانی متخصص و ماهر در مراکز آموزش عالی با ویژگی های مورد انتظار نظام، تربیت می گردد.

وی اضافه نمود: مراکز آموزش عالی می توانند در جهت عمران، توسعه و آبادانی منطقه کوشش نمایند، زیرا ما اعتقاد داریم هر چه دیوار بین دانشگاه و جامعه کوتاه تر باشد به توسعه منطقه یاری بیشتری شده است.

برادران بیان داشت: وظیفه مراکز آموزشی تنها پرداختن صرف به مباحث آموزشی نیست، بلکه داشتن ارتباط با جامعه نیز جزو وظایف انها است و این مهم به وسیله گفتمان سازی و درک متقابل بین صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی میسر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1274

به "دانشگاهیان خراسان شمالی به یاری توسعه استان بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاهیان خراسان شمالی به یاری توسعه استان بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید