دولت مالزی در برابر تهدیدی سایبری، آماده باش کامل شد

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران: دولت مالزی دقیقا یک هفته تا روز ملی این کشور مورد تهدیدات جدی گروه سایبری ناشناس قرار گرفته است.

دولت مالزی در برابر تهدیدی سایبری، آماده باش کامل شد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری خبرنگاران، نگرانی های دولت این کشور زمانی جدی شد که گروه آنونیمس (ناشناس) با انتشار پیغامی ویدئویی صراحتا اعلام جنگ سایبری علیه این کشور کرد. همین موضوع منجر شد تا مدیریت برنامه ریزی و نوآوری دولت این طی بیانیه ای، کلیه وزارتخانه ها و بخش های مختلف دولتی را ملزم به امن سازی وب سایت هایشان کند.

دولت مالزی هم اکنون در حالت آماده باش قرار گرفته است تا از بروز حملات سایبری علیه دولت جلوگیری نماید؛ همچنین همکاری بین المللی را با پلیس های فدرال آمریکا و اینترپل برای مبارزه با این گروه از هکرها شروع نموده است.

چند روز پیش این گروه سایبری مالزی در پیغامی ویدئویی خاطرنشان کرد که یک جنگ تمام عیار اینترنتی را علیه چندین وب سایت دولتی از جمله وب سایت پلیس مالزی، کمیته مبارزه با فساد (MACC) و گروه توسعه مالزی با نام بِرهاد شروع خواهد نمود.

آنونیمس در پیغام خود خواهان کناره گیری نخست وزیر مالزی از قدرت شده و تهدید نموده بود که در صورت عدم کناره گیری وی از قدرت، حملات سایبری سهمگینی علیه وب سایت های دولتی شروع خواهد نمود.

تاریخ شروع این حملات 29 آگوست و هم زمان با شروع مسابقات رالی Bersih 4.0 در کوالالامپور اعلام شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 463

به "دولت مالزی در برابر تهدیدی سایبری، آماده باش کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت مالزی در برابر تهدیدی سایبری، آماده باش کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید