راهنمای خرید دستگاه تسمه کش ترانس پک Transpack

به گزارش مجله کالارنا، رپرتاژآگهی - در این مقاله قصد داریم در خصوص دستگاه های تسمه کش و دستگاه تسمه کش ترانس پک اطلاعات کامل و جامعی را بیان کنیم. شما می توانید دستگاه تسمه کش مورد احتیاج خود و مطابق با کسب و کارتان را از ایران پک پلاست تهیه کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی محصولات ترانس پک در ایران است و توزیع کننده انواع دستگاه تسمه کش و تسمه بسته بندی می باشد. این فروشگاه همچنین ضمانت برگشت وجه و اصالت کالا به علاوه پشتیبانی از محصولات و تحویل رایگان را نیز به مشتریان ارائه می نماید. ضمناً می توانید به صورت رایگان از مشاوران شرکت در خصوص دستگاه تسمه کش مشورت کنید.

راهنمای خرید دستگاه تسمه کش ترانس پک Transpack

دستگاه های تسمه کش چه کاربردی دارند؟

بسته بندی کردن محصولات می تواند به افزایش ایمنی آنها یاری کند. همچنین بسته بندی درست موجب حمل و نقل راحت تر کالا ها می گردد. دستگاه های تسمه کش در این زمینه یاری عظیمی می نمایند و می توانند موجب صرفه جویی و بهینه سازی در انرژی، زمان، مواد مصرفی و نیروی انسانی گردند. ضمناً با استفاده از دستگاه های تسمه کش می توانید، بسته بندی حرفه ای و متناسب با کسب و کارتان ایجاد کنید.

چه دستگاه تسمه کشی مناسب شماست؟

مدل های متنوعی از دستگاه های تسمه کش وجود دارند. به همین دلیل پاسخ به این سوال کاملا به کسب و کار شما و احتیاجهای شما بستگی دارد. برای پیدا کردن دستگاه تسمه کش متناسب با کسب و کارتان می توانید همین الان با مشاوران ایران پک پلاست تماس بگیرید.

دستگاه های تسمه کش برای بسته بندی محصولات از چه جنس تسمه ای استفاده می نمایند؟

تسمه های فلزی و پلاستیکی از تسمه هایی هستند که توسط دستگاه های تسمه کشی استفاده می شوند.

دستگاه تسمه کش چیست؟

در صنعت بسته بندی، دستگاه های زیادی جهت بسته بندی کالاها و محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و دستگاه تسمه کش از محبوب ترین و برترین دستگاه ها در این زمینه است. با استفاده از دستگاه های تسمه کش، تسمه های پهن فلزی و پلاستیکی دور محصولات قرار می گیرند و به بهترین شکل بسته بندی می شوند. یکی از دلایل محبوبیت دستگاه های بسته بندی این است که سبب افزایش امنیت کالاها می شوند. دستگاه های تسمه کش ترانس پک نیز از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تسمه کشی در بازار هستند که پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام خرید دستگاه تسمه کش در نظر داشته باشید.

دسته بندی انواع دستگاه تسمه کش

شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه ساخت و فراوری دستگاه های تسمه کش در حال فعالیت هستند و سعی می نمایند دستگاه هایی با کیفیت و مرغوب فراوری نمایند که مصرف نمایندگان از آنها رضایت داشته باشند و سعی می نمایند احتیاجهای صنایع مختلف را رفع نمایند. حتما در هنگام انتخاب برند دستگاه تسمه کش دقت کنید. دستگاه های تسمه کش دارای انواع مختلف با ویژگی های مختلف هستند:

** - تسمه کش هایی با تسمه پلاستیکی (تسمه pp تسمه pet)

** - تسمه کش هایی با تسمه فلزی

** - تسمه کش دستی

** - تسمه کش بادی (پنوماتیکی)

** - تسمه کش برقی

** - تسمه کش شارژی

طرز کار این دستگاه تسمه کش به چه صورت است؟

با قرار دادن محصول یا کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید روی صفحه دستگاه و بعد از ثابت شدن آن، دستگاه یک دور کامل روی محصول شما تسمه ای پلاستیکی یا فلزی به صورت محکم می کشد. یکبار در جهت عقربه های ساعت و بار دور در جهت خلاف عقربه های ساعت، تسمه را دور دستگاه می پیچد. عملیات تسمه کشی با سرعت بالایی انجام می گردد و باعث می گردد فضایی خالی باقی نماند. در واقع با تسمه کشی محصول آن را ایمن می سازد و به نوعی آن را پرس می نماید.

مزیت های استفاده از دستگاه تسمه کش

صرفه جویی در زمان : از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از دستگاه تسمه کش، صرفه جویی در زمان است. بسته بندی کردن محصولات و کالاهای عظیم معمولا کاری سخت و زمان بر است. اما دستگاه تسمه کش در عرض چند ثانیه، بسته شما را به شکل کامل بسته بندی می نماید.

صرفه جویی در هزینه : با استفاده از دستگاه تسمه کش دیگر احتیاجی نیست افرادی زیادی برای بسته بندی درگیر شوند و بدین صورت در هزینه های شما صرفه جویی می گردد.

افزایش امنیت بسته: استفاده از دستگاه تسمه کشی باعث می گردد بسته شما از امنیت بیشتری در زمان حمل و نقل برخوردار گردد.

معرفی دستگاه تسمه کش برقی

یکی از محبوب ترین و بهترین دستگاه های تسمه کش، نوع برقی آن هستند که به انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دسته بندی می شوند. این دستگاه ها برای بسته بندی از انرژی الکتریکی یا برق شهری استفاده می نمایند و اینکه دارای مدل ها و انواع مختلفی هستند که باید متناسب با نوع کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب کنید. دستگاه های تسمه کشی اتوماتیک برای بسته بندی کردن به هیچ نیروی انسانی احتیاج ندارند و به شکل اتوماتیک فرایند بسته بندی را انجام می دهند.

معرفی دستگاه تسمه کش بادی

این دستگاه تسمه کش که به شکل گسترده ای در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد از نیروی باد برای بسته بندی کالاها استفاده می نماید و برای استفاده از آن باید یک کمپرسور باد داشته باشید. از ویژگی های مثبتی که باعث شده این دستگاه علاقمندان زیادی داشته باشد می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره نمود که باعث می گردد به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. ضمناً از این دستگاه می توانید برای تسمه کشی اشیا خیلی سنگین نیز بهره ببرید. دستگاه تسمه کش بادی دارای سرعت و قدرت خوبی است که بسته بندی اجناس مختلف برای شما راحت تر خواهد ساخت.

نکات مهم در خرید دستگاه تسمه کش

در زمان خرید دستگاه تسمه کش باید حتما در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشید. مخصوصا افرادی که اولین بار است که قصد خریداری دستگاه تسمه کش را دارند باید در زمان خریداری دستگاه تسمه کش با انواع دستگاه تسمه کش آشنایی داشته باشند و کارکرد و کارایی هر کدام از دستگاه ها را بدانند. از جمله مهمترین و اصلی ترین نکاتی که در زمان خرید دستگاه تسمه کش باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از :

*** راندمانو عملکرد دستگاه بسیار سریع باشد

*** گارانتیبلند مدت داشته باشد

*** خدمات پس از فروش داشته باشد

*** وزن سبکی داشته باشد وجابه جایی آن راحت باشد

*** استفاده از آن آسان باشد و احتیاج به کاربر متخصص نداشته باشد

*** دفترچه راهنما جهت نحوه استفاده و نگهداری داشته باشد

*** بین نوع تسمه دستگاه و جنس محصول مورد نظر تناسب وجود داشته باشد

*** لوازم جانبی مورد احتیاج در تسمه کشی آنالیز شوند

خرید مناسب ترین دستگاه تسمه کش به عوال مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل احتیاج است قبل از خرید دستگاه تسمه کش موارد مورد احتیاج خود را در نظر بگیرید. در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید دستگاه تسمه کش ترانس پک را خدمت شما عرض کنیم. در کل خرید دستگاه تسمه کش و انتخاب دستگاه تسمه کش به عوامل مختلفی بستگی دارد و متناسب با این عوامل و میزان بودجه تان باید نسبت به خرید دستگاه تسمه کش اقدام کنید. در پایان قابل ذکر است که دستگاه تسمه کش ترانس پک را می توانید از فروشگاه ایران پک پلاست تهیه کنید و البته حتما از مشاوره رایگان تیم ایران پک پلاست جهت خرید دستگاه تسمه کش بهره ببرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1595

به "راهنمای خرید دستگاه تسمه کش ترانس پک Transpack" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید دستگاه تسمه کش ترانس پک Transpack"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید