رونمایی از خیابان دامپزشک در شهرستان گرمسار

به گزارش مجله کالارنا، همزمان با 14 مهر و به پیشنهاد رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر از خیابان دامپزشک در این شهر رونمایی شد.

رونمایی از خیابان دامپزشک در شهرستان گرمسار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گرمسار، به پیشنهاد سروش یوردخانی رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و عضو شورای نظام دامپزشکی استان سمنان و موافقت شورای اسلامی و شهرداری شهر گرمسار یکی از خیابان های این شهر به نام دامپزشک نامگذاری شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: 26 مرداد یکی از خیابان های شهر گرمسار به نام دامپزشک به رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار پیشنهاد شد.

یوردخانی گفت: سلامت جمعیت دام، طیور، حیوانات خانگی، اقتصاد، معیشت دامپروران و بهره برداران مرتبط وابسته به عملکرد دامپزشکان است.

وی افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از معتبرترین دانشکده های دامپزشکی کشور است و سالانه تعداد زیادی دامپزشک در این دانشکده تربیت و فارغ التحصیل می شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: ماهیت اشتغال مردم گرمسار عمدتاً کشاورزی و دامداری است و وجود صنایع مرتبط مانند کارخانجات مواد غذایی، کشتارگاه های دام و طیور و سایر کارخانجات مرتبط، حضور دامپزشکان را در آن پررنگ تر کرده است.

4078/4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1306

به "رونمایی از خیابان دامپزشک در شهرستان گرمسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خیابان دامپزشک در شهرستان گرمسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید