سرزمین آبی راهی جشنواره ای در کالیفرنیا می شود

به گزارش مجله کالارنا، تهران (پانا) - فیلم سینمایی سرزمین آبی به کارگردانی علی فخرموسوی در ادامه حضور بین المللی خود، در اولین دوره جشنواره aloho film festiva حضور دارد.

سرزمین آبی راهی جشنواره ای در کالیفرنیا می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی سرزمین آبی به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه کنندگی رضا محقق در اولین دوره aloho film festiva که صورت آنلاین در کالیفرنیا برگزار می شود، رقابت می کند.

اولین دوره aloho film festiva در سه بخش سینمایی، فیلم کوتاه و مستند برگزار می شود.

برایان بارسوگیلا؛ مدیر هنری aloho film festiva بعد از تماشای این فیلم در جشنواره فیلم لاس وگاس از سرزمین آبی دعوت کرد تا در این جشنواره شرکت کند.

او اعلام کرده است که نزدیک به 2000 فیلم متقاضی حضور در سه بخش سینمایی و کوتاه و مستند این جشنواره هستند.

aloho film festiva قرار بود به صورت فیزیکی برگزار شود که به دلیل تداوم همه گیری کرونا

این اتفاق میسر نشد.

برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره با رای مردمی انتخاب شده و جوایزشان اهدا می شود.

همچنین این جشنواره دارای بخش استریم و پلتفرم آنلاین است و مخاطبان با پرداخت 257 و5500 دلار می توانند حق اشتراک یکساله این استریم را برای تماشای آثارش خریداری کنند.

فیلم سینمایی سرزمین آبی دومین ساخته علی فخرموسوی تولید مشترک ایران و چک است که در ایران تولید شده و مراحل پس از تولید را در سه کشور جمهوری چک، اوکراین و آمریکا پشت سر گذاشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر آرش پیرو، پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می کند. دکتر در روستا به کشف پازل هایی از گذشته می پردازد.

محمدرضا رهبری، منوچهر آذر، بهزاد دورانی، سحر عبدالهی، محمد جهان شاهی، فریبرز علی اکبرپور، آرزو ابی زاده، مریم جنگروی و محمد اعلایی بازیگران سرزمین آبی هستند.

جشنواره aloho film festiva با هدف استعدهای نو، کارگردانان تازه و فیلم های خاص از 23 خرداد تا 6 تیرماه 1400 به صورت آنلاین در کالیفرنیا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1743

به "سرزمین آبی راهی جشنواره ای در کالیفرنیا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرزمین آبی راهی جشنواره ای در کالیفرنیا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید