سومین نشست شورای مشورتی مدیران کل استانها برگزار گردید

به گزارش مجله کالارنا، سومین نشست شورای مشورتی مدیران کل استانها با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان برگزار گردید.

سومین نشست شورای مشورتی مدیران کل استانها برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، این نشست امروز یکشنبه 23 دی ماه با حضور محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان، مدیران ستادی و مدیران کل میراث فرهنگی استان های آذربایجان غربی، یزد، زنجان، همدان، بوشهر و خراسان رضوی تشکیل شد.

در این نشست جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی مسائل و مسائل حوزه صنایع دستی را که از استان های کشور احصا شده بود تشریح کرد.

همچنین سیدمصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی یزد در خصوص موضوعات مرتبط با قوانین و مقررات حوزه گردشگری استان ها مطالبی را مطرح نمود.

یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی زنجان مسائل و مسائل استان ها در ارتباط با حوزه معاونت توسعه مدیریت را مورد آنالیز قرار داد.

علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی همدان موارد مربوط به حوزه سرمایه گذاری را مطرح نمود و ارغوان مهدی زاده مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر موارد مربوط به استان های ساحلی را مورد آنالیز قرار داد.

همچنین ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی مسائل مربوط به حوزه گردشگری زیارتی و سوغات زیارت را مطرح نمود.

در ادامه این نشست محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی به فراخور مطالب مطرح شده، پاسخ های لازم را ارائه داد و مقرر شد بعضی از مسائل جمع بندی شده و قواعد و قوانین مربوطه به وسیله شورای عالی میراث فرهنگی آنالیز و مورد رسیدگی قرار بگیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 131

به "سومین نشست شورای مشورتی مدیران کل استانها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین نشست شورای مشورتی مدیران کل استانها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید