شکایت جدید ستاد انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا

به گزارش مجله کالارنا، ستاد انتخاباتی ترامپ روز دوشنبه شکایت جدیدی را علیه وزیر امور داخلی پنسیلوانیا و 7 منطقه این ایالت مطرح نموده است.

شکایت جدید ستاد انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ستاد انتخاباتی ترامپ کوشش زیادی کرده است تا با طرح شکایت های متعدد در ایالت های حساس و مهم نتایج انتخابات را به چالش کشیده و اجازه تایید نهایی نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا و سایر ایالت های مهم و سرنوشت ساز را ندهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ شکایتی را در دادگاه پنسیلوانیا طرح کرده و مقام های انتخاباتی این ایالت را متهم کرده است که یک سیستم رای گیری دوگانه را طراحی و اجرا کرده اند و معیارها و استانداردهای متفاوتی را برای رای گیری حضوری یا پستی اعمال کرده اند.

جاش شاپیرو دادستان کل پنسیلوانیا این شکایت جدید را رد کرده و آن را بی پایه و اساس دانسته است.

وی گفت: این تازه ترین شکایت بی فایده برای به چالش کشیدن انتخابات پنسیلوانیا است، انتخاباتی که تحت نظارت مقام های انتخاباتی هر دو حزب بوده و کاملا قانونی منصفانه و امن برگزار شده است. ماه هاست که بخش عمده ای از این شکایت ها رد شده و همه دادگاه ها در کلیه سطوح بی فایده بودن و بی پایه و اساس بودن آن را تایید کرده اند.

کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید و سایر مقام های جمهوریخواه پیش از این از تصمیم ستاد انتخاباتی ترامپ برای طرح شکایت در پنسیلوانیا خبر داده بودند.

مک انانی در اظهاراتی گفت: ایالت پنسیلوانیا تنها یک مورد مطالعاتی است که ابعاد حمایت مقام های ایالتی از حزب دموکرات در فرایند برگزاری و شمارش آرا انتخابات را نشان می دهد.

وی بدون ارائه سند و مدرکی اضافه نمود: دموکرات ها از تقلب و رای گیری غیرقانونی استقبال کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1375

به "شکایت جدید ستاد انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت جدید ستاد انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید