صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان های مسکونی

به گزارش مجله کالارنا، به گزارش تجارت نیوز، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود نوشت: با صدور بخشنامه شهردار تهران حضور کسب و کارهای دانش بنیان و فناورانه در ساختمان های مسکونی توسط شهرداران مناطق تسهیل خواهد شد.

صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان های مسکونی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی با انتشار بخشنامه پیروز حناچی نوشت: این اقدام بارها در همین شبکه اجتماعی دنبال شد.

در نامه حناچی به شهرداران مناطق 22 گانه آمده است: با توجه به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های مالی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به این که لایحه راهنمایی و حمایت از زیست بوم نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب واقع شده است، مقتضی است شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این گونه کسب و کارها حمایت نمایند بنابراین کلیه شرکت ها و موسسات دانش بنیان و خلاق مورد تایید معاونت علمی ریاست جمهوری، شتاب دهنده ها، شرکت های استارتاپ و نوپای دارای مجوز از معاونت علمی ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای شهر مجاز به استقرار در اماکن با کاربری مسکونی و بهره مندی از تسهیلات بند 24 ماده 55 قانون شهرداری ها به شرط عدم ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین مستقر در ساختمان هستند.

وی نوشت: این شرکت ها به شرط نداشتن مزاحمت مجاز هستند تا زمان سرانجام شرایط بحرانی حداکثر به مدت سه ماه به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 852

به "صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان های مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان های مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید