مخالفت شدید ترامپ با اپلیکیشن تیک تاک

به گزارش مجله کالارنا، کمپین ویژه مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ خواهان حمایت از ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن تیک تاک شده است. این موضوع با هدف حمایت از مسائل امنیتی مطرح شده است.

مخالفت شدید ترامپ با اپلیکیشن تیک تاک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در اوایل ماه جاری، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت که دولت ایالات متحده نگرانی هایی جدی درباره برنامه ها و اپلیکیشن های اجتماعی چینی دارد. در این اظهارات صراحتا به تیک تاک نیز اشاره شد و اکنون ترامپ نیز از طرفداران خود درخواست می نماید که به مبارزه با تیک تاک پرداخته و به عبارتی این اپ را تحریم نمایند.

بیشتر بدانید:

هشدار به کاربران تیک تاک: مراقب بدافزار جاسوس باشید

پومپئو: مسدود کردن شبکه های اجتماعی چینی را در نظر داریم

چگونه در تیک تاک ویدئوی 2 نفری ضبط کنیم؟

کمپین ترامپ در تبلیغات فیس بوکی خود تصاویری را منتشر نموده که ادعا مینمایند تیک تاک از کاربران جاسوسی می نماید. در این تبلیغات از مردم خواسته می گردد تا دادخواستی را برای حمایت از ممنوعیت تیک تاک را امضا نمایند. با این حال، این پیوند به پیمایشی می رسد که اطلاعات شخص را جمع می نماید. به اعتقاد بعضی از کارشناسان این تبلیغات اساساً باعث تقویت احساسات ضد چینی شده و کاربران را گمراه می نمایند تا فهرست طرفداران ترامپ را تقویت نمایند.

بلومبرگ با استناد به اطلاعاتی از آرشو تبلیغاتی فیس بوک، گزارش داد که تبلیغات توسط کمیته مجدد Trump Make America Great Great ساخته شده و در درجه اول محدوده سنی 18 تا 64 سال را هدف قرار داده است. بسیاری از فعالان حوزه فناوری معتقدند که تیک تاک خطرناک تر از سایر برنامه ها و شبکه های اجتماعی یا خدمات آنلاین نیست، اما به دلیل ارتباط آن با چین، این برنامه بیشتر مورد توجه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1191

به "مخالفت شدید ترامپ با اپلیکیشن تیک تاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت شدید ترامپ با اپلیکیشن تیک تاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید