اجرای طرح نذر سلامت در خوزستان

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران/خوزستان سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح نذر سلامت با همراهی خادمان حسینی هلال احمر خبر داد.

اجرای طرح نذر سلامت در خوزستان

رقیه حاجی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت در خوزستان با همراهی خادمان حسینی هلال احمر و مشارکت داوطلبانه اعضای این جمعیت اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم، 150 ایستگاه سلامت با مشارکت 9 هزار و 750 نفر روز از اعضای داوطلب جوان کانون های دانشجویی، دانش آموزی، جوانان، طلاب و روستایی هلال احمر در سراسر خوزستان طرح نذر سلامت را اجرا کردند.

وی افزود: این طرح با هدف انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم، آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انسان محبت آمیز امام حسین(ع) و یاران با وفایشان و آشناسازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر اجرا شد.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح گفت: در طول اجرای این طرح در خوزستان بیش از 210 هزار نفر از خدمات این ایستگاه ها شامل تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری در ورودی هیأت ها استفاده کردند. همکاری در نشانه گذاری برای معین فواصل استقرار عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله دو متری، ضدعفونی کردن دست های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک و ارائه توصیه های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط اعضای آموزش دیده از دیگر خدمات این طرح بود.

حاجی پور بیان نمود: حدود 50 هزار ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز با مشارکت خیرین تهیه و به صورت رایگان در اختیار عزاداران حسینی فاقد تجهیزات حفاظت فردی قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این طرح تا سیزدهمین روز ماه محرم ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1259

به "اجرای طرح نذر سلامت در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نذر سلامت در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید