انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش رمزارزها در کمیسیون انرژی

به گزارش مجله کالارنا، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نشدن گزارش مربوط به رمزارزها در این کمیسیون انتقاد کرد و گفت که همین مشکل را در موضوع هسته ای داریم که موضوع کاملا تخصصی را امنیتی کرده ایم.

انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش رمزارزها در کمیسیون انرژی

به گزارش خبرنگاران، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص شرایط صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور در تذکری به استناد ماده 50 آئین نامه داخلی گفت: درباره گزارش رمز ارزها کار کارشناسی کاملی اجرا شده منتها گزارش کمیسیون انرژی در این زمینه وجود ندارد در حالی که بزرگترین بحران کشور بحث انرژی و برق و آسیب این موضوع به حوزه انرژی است.

وی افزود: هیات رئیسه هنگامی که طرح و لوایح را به کمیسیون ها ارجاع می دهد باید در انتخاب کمیسیون اصلی و فرعی دقت کند و دیگر اینکه گزارش کمیسیون های تخصصی هم قرائت شود. ما در موضوع هسته ای هم همین مشکل را داریم .

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع هسته ای که موضوعی کاملا تخصصی است را امنیتی کرده ایم و این موضوعات را هم به نام اقتصادی تنها در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود و در کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار نمی گیرد و نتیجه اش قطعی برق مردم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1860

به "انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش رمزارزها در کمیسیون انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش رمزارزها در کمیسیون انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید