تهران میزبان شرکت های دانش بنیان صنعت هوانوردی کشور است

به گزارش مجله کالارنا، نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته از 14 دی ماه اغاز شده و تا 17 دی ماه پذیرای شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

تهران میزبان شرکت های دانش بنیان صنعت هوانوردی کشور است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته و دومین همایش تخصصی چالش ها و راه کار های صنعت هوانوردی کشور با رویکرد تولید و خدمات داخلی با همکاری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

در این نمایشگاه، پاویون شرکت های دانش بنیان با حضور 24 شرکت و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است و طی آن شرکت های دانش بنیان محصولات و دستاورد های خود در صنعت فرودگاهی ارائه می کند.

هدف از برپایی این پاویون، برقراری ارتباط و پیوند منسجم میان مراکز و ارگان های دولتی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های فعـال در این حوزه برمحور نیاز ها است.

برگزاری این رویداد فرصت مناسبی است تـا شرکت های دانش بنیان مرتبط در کنار هـم و به شکل هم افزا در راستای رفع مسائل صنعت هوانوردی اقـدام کنند. این کار به توسعه بازار شرکت های دانش بنیان می انجامد.

می توان گفت: این نمایشگاه با هدف هم افزایی بین تولید کنندگان صنعت هوانوردی و ارائه دهندگان خدمات در این بخش برگزار می شود. ظرفیت ها و داشته های صنعت هوانوردی کشور در این رویداد به نمایش در می آید تا زمینه ای برای ایجاد تعامل بین بخش های مختلف در صنایع فرودگاهی باشد.

علاوه بر پاویون مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صندوق نوآوری و شکوفایی که محل ارائه شرکت های دانش بنیان در این حوزه است، دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت صا ایران، شهرفرودگاهی امام خمینی، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این نمایشگاه با دستاوردهایشان حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز صنایع و تجهیزات وابسته و دومین همایش تخصصی چالش ها و راهکار های صنعت هوانوردی کشور با رویکرد تولید و خدمات داخلی که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از 14 دی ماه اغاز شده است و تا 17 دی ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 765

به "تهران میزبان شرکت های دانش بنیان صنعت هوانوردی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران میزبان شرکت های دانش بنیان صنعت هوانوردی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید