رویال کلاژن چیست؟

به گزارش مجله کالارنا، خبرنگاران : رویال کلاژن برای سلامت بدن بسیار ضروری است.

رویال کلاژن چیست؟

رویال کلاژن یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در بدن فراوری می گردد. بعلاوه رویال کلاژن یک مکمل محبوب و ماده تشکیل دهنده محصولات زیبایی و بهداشتی است که سلامت پوست شما را بهبود می بخشد. رویال کلاژن به شکل قرص به وسیله شرکت های مختلف فراوری شده است. رویال کلاژن می تواند در سلامت و شادابی پوست و مو مفید واقع گردد. در ادامه درباره رویال کلاژن بیشتر خواهید خواند.

به گزارش خبرنگاران، کلاژن به سلول های پوست یاری می نماید تا به یکدیگر بچسبند و بعلاوه به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می بخشد. محصولات حاوی این پروتئین چین و چروک های روی پوست را کاهش می دهد. فراوری کلاژن با افزایش سن در بدن کاهش پیدا می نماید به همین علت است که مصرف قرص کلاژن ساز پیشنهاد می گردد.

ضخیم شدن مو با کلاژن

تحقیقات نشان داده است که مکمل های حاوی کلاژن مانند مکمل رویال کلاژن ایکس مارت پروتئین های سازنده موی بدن را افزایش می دهند که می تواند منجر به موهای بلندتر و ضخیم تر گردد. کلاژن با مبارزه با آسیب فولیکول ها، جلوگیری از نازک شدن ناشی از افزایش سن و فراهم کردن بلوک های سازنده مو به ضخیم شدن موها یاری می نماید. از آنجایی که موهای شما در درجه اول از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است، بدن شما از چندین اسید آمینه برای ساخت آن استفاده می نماید. اما نکته اصلی اینجاست که بسیاری از این آمینواسیدها در کلاژن یافت می شوند. این بدان معناست که کلاژن با تغذیه سلامت مو به رشد مو یاری می نماید. برترین نوع کلاژن برای مو، کلاژن دریایی است که از نوع یک کلاژن است.

منبع: رکنا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 2128

به "رویال کلاژن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویال کلاژن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید