تور چین ارزان: چین: واکسن تقویتی آخرین راهکار کنترل کرونا نیست

به گزارش مجله کالارنا، کارشناس ارشد برنامه ایمن سازی در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین گفت: تزریق دز سوم واکسن به افراد با واکسن های تقویت کننده کووید 19 گزینه نهایی کنترل کرونا در چین نخواهد بود.

تور چین ارزان: چین: واکسن تقویتی آخرین راهکار کنترل کرونا نیست

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، وانگ هوآکینگ، کارشناس ارشد برنامه ایمن سازی در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین (CDC) در یک کنفرانس مطبوعاتی به رسانه ها گفت: تزریق دز سوم واکسن به افراد با واکسن های تقویت نماینده کووید 19 گزینه نهایی کنترل کرونا در چین نخواهد بود.

می فنگ، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت نیز گفته است: خطر فزاینده ای وجود دارد که شیوع بیماری کووید 19 با موارد فصلی و با توجه به نوع دلتا که بسیار قابل انتقال است، توسعه بیشتری داشته باشد. مقامات، برگزاری سفرها در منطقه های که بیشتر در معرض خطر ویروس هستند را ممنوع و بعضی از خدمات مسافرتی این منطقه ها نیز تعلیق شدند.

بر اساس مطالعات و احتیاجهای مهار بیماری همه گیر، چین واکسن های تقویت نماینده را ارائه نموده است؛ افراد 18 سال و بالاتر که دوره کامل واکسن های سینوفارم، سینوواک یا کان سینو را به مدت شش ماه گذرانده اند، واجد شرایط دریافت واکسن هستند؛ اما نکته قابل ملاحظه این است که با توجه به محدودیت های واکسن، به صورت مکرر نمی توان دز تقویت نماینده را به افراد تقویت کرد.

کارشناس ارشد برنامه ایمن سازی در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین (CDC) با اشاره به اینکه واکسن ها نو هستند و از راه های فنی مختلفی استفاده می نمایند، زیرا این بیماری هنوز در حال ظهور و به شدت عفونی است، گفت: برای معین روش بهینه واکسیناسیون به تحقیقات و بحث های زیادی احتیاج است. با این حال، تعداد دفعاتی که می توان دز توقیت نماینده تزریق کرد محدود است.

وانگ هوآکینگ می گوید: واکسنی ایده آل واکسنی است که انتظار داریم پس از واکسیناسیون کامل، اثر محافظتی طولانی مدت داشته باشد.

وی در خاتمه گفت : امیدواریم در آینده واکسن های بهتر و روش های واکسیناسیون بهتری برای دستیابی به حفاظت قوی و بهتر از مردم وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 1936

به "تور چین ارزان: چین: واکسن تقویتی آخرین راهکار کنترل کرونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین: واکسن تقویتی آخرین راهکار کنترل کرونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید