کشف بیش از 78 میلیون ماسک احتکارشده در تهران

به گزارش مجله کالارنا، فرمانده انتظامی تهران عظیم از کشف بیش از 78 میلیون ماسک احتکارشده در پایتخت و دستگیری 15 محتکر اقلام بهداشتی اطلاع داد.

کشف بیش از 78 میلیون ماسک احتکارشده در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سرتیپ حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران عظیم در حاشیه برنامه ضدعفونی و گندزدایی بعضی از کلانتر ی های پایتخت در جمع خبرنگاران با تأکید بر جدیت پلیس در مبارزه با محتکران اقلام بهداشتی گفت: 78 میلیون ماسک احتکار شده در تهران کشف شده است؛ همچنین صد ها لیتر مواد ضدعفونی کننده کشف و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی ادامه داد: بیش از 201 نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در فضای مجازی با رصد های انجام شده تا به امروز 27 نفر از انتشاردهندگان اکاذیب دستگیر شده اند؛ همچنین 15 نفر از محتکران که اقدام به فروش اقلام بهداشتی در فضای مجازی می کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی اضافه نمود: شش نفر از ادمین های کانال های فضای مجازی و همچنین شخصی که اقدام به تقلید صدای دکتر حریرچی نموده بود، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه روز به روز مبارزه با محتکران با جدیت بیشتری پیگیری می گردد، تأکید کرد: باور ما بر این است که با همکاری، همراهی و جدی دریافت موضوع توسط همه مردم، می توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به اینکه 100 درصد انبار های نگهداری اقلام بهداشتی و غذایی تهران مورد بازرسی قرار گرفته است، اضافه نمود: خوشبختانه 98 درصد از این انبار ها کار خود را به درستی انجام دادند.

سردار رحیمی در مورد راه اندازی قرارگاه زیستی در فرماندهی انتظامی تهران عظیم گفت: این قرارگاه از همان روز های ابتدایی شیوع کرونا، در فرماندهی تهران عظیم راه اندازی شد و تا به امروز هفت هزار بسته بهداشتی، 30 هزار ماسک و دو هزار و 800 قرص کلر بین کلانتری های پایتخت توزیع شده است.

وی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها و فروشگاه ها توضیح داد: این موضوعات کذب بوده و مردم به آن ها توجه نکنند.

رئیس پلیس پایتخت درباره نظارت ناجا بر چرخه توزیع اقلام بهداشتی گفت: در این خصوص منتظر تصمیمات مسئولان ذی ربط هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 950

به "کشف بیش از 78 میلیون ماسک احتکارشده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 78 میلیون ماسک احتکارشده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید